Δελτίο Τύπου για την ανακατασκευή και συντήρηση των παιδικών χαρών Δήμου Μαραθώνος •• Τηλεργασία: Το δικαίωμα των εργαζομένων στην αποσύνδεση από την «ψηφιακή σκλαβιά» •• Συχνές διαρρήξεις στο κέντρο της Ν.Μάκρης •• Πιο αναγκαίες από ποτέ οι επεκτάσεις του Προαστιακού προς Ραφήνα και Λαύριο •• Παράταση έκτακτης ανάγκης για τις πυρόπληκτες περιοχές της Ανατολικής Αττικής •• Κατερίνα Καινούργιου: Όλα όσα δήλωσε στενός συνεργάτης της για τις φήμες εγκυμοσύνης •• Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος: Μια σπουδαία εκκλησιαστική προσωπικότητα •• Σαμαράς για Βαλυράκη: «Ο Σήφης ήταν ιδεολόγος κι έντιμος πολιτικός» •• Κολχικίνη: Ποιους ασθενείς ωφελεί – «Μην την παίρνετε προληπτικά» τονίζουν οι γιατροί •• Σήμερα στο On Camera η Στέλλα Κουλουριδάκη στην εκπομπή Diet Coaching με τον Ευάγγελο Ζουμπανέα! •• Η κατανάλωση τηγανητών αυξάνει τον κίνδυνο για έμφραγμα ή εγκεφαλικό •• Μόσιαλος: Τι ξέρουμε και τι δεν ξέρουμε για την Καναδική μελέτη για τη χορήγηση Κολχικίνης •• Αργυρούπολη: Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. δύο ανήλικοι για την άγρια επίθεση •• Δήλωση του πρωθυπουργού για τον θάνατο του Σ. Βαλυράκη •• Κολχικίνη: Ένα φάρμακο φτηνό στη μάχη κατά του κορωνοϊού •• «Με το καλημέρα σας» εργασίες στο Πολιτιστικό Κέντρο της Ραφήνας •• Αρχίζουν σήμερα οι διερευνητικές στην Κωνσταντινούπολη •• Βιασμός 11χρονης: Στην Αθήνα μετάφερεται μετά τη σύλληψη ο κατηγορούμενος προπονητής •• Καρά Τεπέ: Στο έλεος της αδιαφορίας της κυβέρνησης χιλιάδες πρόσφυγες •• Συνάντηση του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη με τη Δήμαρχο Πεντέλης Δ. Κεχαγιά

Περπάτημα: Μπορεί να εξασφαλίσει απώλεια βάρους;

Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2021 15:55
Κατηγορία Ελλάδα
Περπάτημα: Μπορεί να εξασφαλίσει απώλεια βάρους;
|| || ||

Η ικανότητά σας να χάνετε κιλά καθορίζεται από πολλούς παράγοντες, όπως το αρχικό σας βάρος (οι πιο υπέρβαροι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να παρουσιάσουν αρχικά μεγαλύτερη μείωση βάρους), το πόσο πιστά ακολουθείτε το πρόγραμμα αδυνατίσματός σας και το πόσο απότομο είναι το θερμιδικό έλλειμμα που εξασφαλίζετε. Σε κάθε περίπτωση, το «κλειδί» για να αδυνατίζετε είναι να καίτε περισσότερες θερμίδες από όσες προσλαμβάνετε μέσω της διατροφής, εξασφαλίζοντας έτσι θερμιδικό έλλειμμα.

Η γυμναστική αποτελεί τον πιο αποτελεσματικό τρόπο να αυξήσετε τις θερμίδες που καίει ο οργανισμός σας, ενώ παράλληλα σας βοηθά να διατηρείτε τη μυϊκή σας μάζα καθώς χάνετε λίπος.

Σύμφωνα με τις συστάσεις των ειδικών, οι ενήλικες πρέπει να κάνουν 150-300 λεπτά μέτριας έντασης γυμναστική (όπως το περπάτημα) ή 75-150 λεπτά έντονης γυμναστικής κάθε εβδομάδα. Για να βεβαιωθείτε ότι πετυχαίνετε αυτόν τον στόχο, θα πρέπει να περπατάτε με έναν μέτριο ρυθμό, δηλαδή έναν ρυθμό που φτάνει στο 50-70% του ανώτερου καρδιακού σας ρυθμού.

Δείτε επίσης: Βοηθώντας τα παιδιά να εκφράσουν τα συναισθήματά τους

Το περπάτημα είναι ο πιο εύκολος τρόπος να αυξήσετε την καύση θερμίδων του οργανισμού σας και κατ’ επέκταση να ενισχύσετε το αδυνάτισμά σας.

Δεδομένου ότι χρειάζεστε μόνο ένα ζευγάρι άνετα αθλητικά παπούτσια και όχι συγκεκριμένες οδηγίες, διαπιστευμένο γυμναστή ή μια συγκεκριμένη τοποθεσία, είναι εύκολο να εντάξετε το περπάτημα στην καθημερινότητά σας, όπου κι αν βρίσκεστε. Δεν μπορούν όλοι οι άνθρωποι να τρέχουν, να σηκώνουν βάρη ή να είναι συνεπείς στις προπονήσεις τους. Το περπάτημα από την άλλη μπορεί να ενταχθεί σε οποιοδήποτε μέρος της ημέρας σας, είτε είναι νωρίς το πρωί είτε αργά το απόγευμα. Παρόλο που μπορείτε πάντα να βελτιώσετε τις επιδόσεις σας, το περπάτημα είναι κάτι που ξέρετε ήδη να κάνετε οπότε δεν απαιτεί περίπλοκες οδηγίες.

Μάλιστα, επειδή είναι μια ήπια μορφή άσκησης το περπάτημα δεν επιβαρύνει ιδιαίτερα το σώμα σας. Έτσι, εάν κάνετε παράλληλα άλλες μορφές άσκησης, η απόδοσή σας σε αυτές δεν θα επηρεαστεί από το περπάτημα, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι μπορείτε να το προσθέσετε στην καθημερινότητά σας χωρίς να θέσετε σε κίνδυνο την κύρια προπόνησή σας.

Ωστόσο, το περπάτημα δεν καίει σημαντικό αριθμό θερμίδων. Επομένως, θα πρέπει να περπατάτε για περισσότερη ώρα προκειμένου να κάψετε έναν ικανοποιητικό αριθμό θερμίδων. Θα χρειαστεί αρκετός καιρός για να δείτε διαφορά στο σώμα σας, ωστόσο αν βγαίνετε για περπάτημα τακτικά, σταδιακά θα φανεί η πρόοδός σας. Άλλωστε, το αδυνάτισμα είναι μια διαδικασία που απαιτεί επιμονή κι υπομονή από εσάς.

vita.gr

Ακολουθήστε μας στην σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα

Please publish modules in offcanvas position.